Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet (PRIA) viis tänavu oma klientide hulgas läbi küsitluse, millele vastas 890 inimest. Uuringu eesmärgiks oli saada teada klientide arvamus PRIA teavitustegevuse ja klienditeeninduse kohta.
Uuringust selgus, et PRIA kliendid saavad infot põllumajandustoetuste ja -registrite kohta peamiselt Maalehest ja PRIA poolt välja antud trükistest ning otsepostitusega koju saadetavast infolehest "PRIA Uudised". Suurtootjate seas on sageli kasutatavaks infokanaliks ka internet. Väiketootjad kasutavad internetti info saamiseks kaks korda harvem kui suurtootjad, kuid väiketootjad saavad suurtootjatest kaks korda sagedamini infot televisioonist ja raadiost.
Kaks aastat tagasi tehtud sarnasest uuringust selgus, et siis peeti kõige arusaadavamaks PRIA piirkondlikust büroost, keskusest ja konsulentidelt saadud infot, s.t suulist teavet. Nüüd peetakse kõige arusaadavamaks PRIA poolt välja antud kirjalikku infot.
Mis puutub info saamise kiirusesse, siis vastajad pidasid konkurentsitult kõige kiiremaks infokanaliks internetti, sellele järgnesid PRIA piirkondlik büroo, PRIA poolt välja antud trükised ja infoleht "PRIA Uudised".
PRIA piirkondlike büroode klienditeenindusega on rahul ligi 95% ja PRIA keskuse klienditeenindusega üle 96% vastanutest. Piirkondlike büroode klienditeenindusega väga rahul olevate vastajate osakaal on tõusnud kahe aasta jooksul 10%. Kõige rohkem ollakse rahul PRIA Viljandi ja Jõgeva büroo klienditeenindusega. Ühtegi rahulolematut vastajat ei olnud Jõgeva, Lääne-Viru ja Ida-Viru büroo klientide hulgas.
Allikas: Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti 13.07.2005 pressiteade