Euroopa Komisjon algatas EL-i uue mahepõllumajanduse kampaania. Sloganiga ”Mahepõllumajandus. Hea loodusele, hea sulle” soovitakse kampaania abil teavitada tarbijaid mahepõllunduse mahetoidu tootmise tähendusest ning kasulikest mõjudest. Peamiselt pööratakse rõhku just noorte ja laste teadlikkuse tõstmisele, kes kannaksid neid ideid ka tulevikku. 2005. aastal oli mahetootmisega seotud ettevõtete arv üle 180 tuhande (13%-line kasv võrreldes 2004. aastaga). Viimaste aastate jooksul on mahetoitude osakaal turul veel oluliselt kasvanud (olenevalt riigist 5 kuni 30%).
Kampaania keskse osana tutvustatakse uut mitmekeelset mahepõllumajanduse internetilehte www.organic-farming.europa.eu, mis hõlmab programmidekomplekti, tasuta abimaterjale turustamiseks, mis kõik on 22 keeles ja kõikidele tasuta. Sisulise poole väljatöötamisel osalesid kõikide liikmesriikide ministeeriumite ja mahepõllundusega seotud organisatsioonide esindajad. Kampaania käivitatakse mahetoidu tootmise ja mahepõllumajanduse Euroopa tegevuskava raames, mis 21 konkreetsema tegevusega sätestab standardid valdkonna efektiivsuse ning läbipaistvuse parandamiseks ning tarbijate usalduse suurendamiseks.
Täiendava info ning kvaliteetsete visuaalsete materjalide saamiseks külastage kodulehte:
www.organic-farming.europa.eu
Allikas: Põllumehe E-uudised