Põllumajandusministeerium plaanib jätkata eesti toidu tutvustamise- ja reklaamimise kampaaniat, seda eksminister Ester Tuiksoo algatatut, ning järgneval kolmel aastal sellele kulutada kuni 60 miljonit krooni.
Ei taha laskuda siin arutellu, kas seda raha on palju või vähe, kuid ühes olen kindel: kes siis veel kui mitte riik peaks olema kodumaiste tootjate abiline. Kas nende abi on efektiivne, on iseküsimus, sest nagu toidu- ja põllumajandusringkondades arutletavat, peaks riik oma eesmärgid konkreetsemalt püstitama ning ehk tugeva turundusspetsi kampaania etteotsa palkama.
Tavatarbijana eelistan loomulikult Eestis toodetut, kuid tuleb tunnistada, et paljude asjade puhul olen jäänud kinni juba tehtud valikule ja kindlale maitsele. Mul pole õrna aimugi, äkki saaksin kuskilt ka eestimaiseid soolakõrsikuid?
Tõsi, olen reklaamides näinud kleepse üleskutsega «Eelista eestimaist», kuid ehk võiksid need kodused tooted kauplustes rohkem silma karata.
Allikas: www.postimees.ee 2.03.08, Priit Rajalo.