85% tarbijatest tunnistavad, et Pääsukesemärk on usaldusväärne toidumärgis ning 2/3 on nõus märki kandvate toodete eest rohkem maksma, nii selgus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja tellimusel Kantar EMORi poolt läbiviidud küsitlusest. Lisaks kinnitas 64% vastanutest, et uus Pääsukesemägi kujundus meeldib neile rohkem. Uuringus osalenud tarbijate arvates on märk nüüd visuaalselt ilusam ja kaasaegsem, toob paremini esile toote kodumaisuse ja märgi sõnum on paremini arusaadav.
Uuendatud Pääsukesemärk sai tänavu kevadel lisaks uuele kuuele ja pesale, ka uue tunnuslause "Tunnustatud Eesti Toit", mis annab tarbijale veelgi selgema sõnumi toidu kodumaise päritolu kohta. Pääsukesemärki ja seda kandvaid tooteid tutvustab koda uuel kodulehel www.pääsuksemärk.ee, Facebooki lehel "Tunnustatud Eesti Toit" ja erinevatel üritustel ning Eesti toidumessidel.
"Eesti kõige tuntuim toidumärgis Pääsukesemärk on tarbijale juba kakskümmend aastat andnud väärtuslikku infot tootes kasutatud põhitooraine kodumaise päritolu kohta. Paljude eestimaalaste jaoks on see oluline info ostuvalikute tegemisel, sest kodu lähedalt pärit toit on värske, kvaliteetne ja usaldusväärne. Eestimaisest toorainest valmistatud toidu eelistamine toetab kohaliku põllumajanduse ja toidutootmise arengut," selgitas Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse liige Meeli Lindsaar.
Pääsukesemärki kannab hetke seisuga 62 erineva Eesti toidutootja 263 toodet. Pääsukesemärk antakse tootele, mille põhitooraine on kodumaist päritolu ning mis on edukalt läbinud laboratoorse ja sensoorse hindamise.
Kuni 18. juunini ootab Põllumajandus-Kaubanduskoda ettevõtjaid oma kodumaisest põhitoorainest toodetele taotlema Pääsukesemärki
http://epkk.ee/paasukesemargi-taotlemine/