PRIA otsetoetuste osakonna menetlusbüroo juhataja Tauno Taska sõnul tegid PRIA kliendid infotelefonile pindalatoetuse taotlemise perioodil umbes 2500 kõnet. "Peamiselt sooviti juhendamist ja nõu küsida seoses taotluse täitmisega ja põldude joonistamisega. Võrreldes varasemate aastatega on taotlemissüsteem muutunud kasutajale mugavamaks ja meil on hea meel, et suurim taotlusvoor kulgeb juba mitmendat aastat suuremate viperusteta ning e-PRIA iseteeninduskeskkond on muutunud klientidele omaseks."
PRIA tänab suurepärase koostöö eest ka Maaelu Edendamise SA nõuandeteenistust, kes pakub taotlejatele 2. maist 17. juunini kuni 2 tundi tasuta e-PRIA kasutamise juhendamist. Täpsem info: www.pikk.ee.
PRIA julgustab kõiki kliente, kes seda veel teinud pole kindlasti enne 17. juunit toetustaotlusi esitama. Taotlemine toimub ainult elektroonilise kliendiportaali e-PRIA vahendusel.
Kui kliendid vajavad abi taotluse esitamisel, on PRIA maakondlikud teenindusbürood avatud E-N kl 9.00-16.00 ja meie töötajad aitavad kõiki kliente. PRIA maakondlike teenindusbüroode asukohad on leitavad PRIA kodulehelt.
Teavet toetustest ja juhiseid e-PRIA kasutamiseks saab otsetoetuste infotelefonil 7377 679.