Aiandus.ee
Aiandus.ee
Avaleht | Teated | Ilm | Kontakt
Maaülikooli uuringus saab suu magusaks (2006-10-16 11:39:03)

 

Maaülikooli majandus- ja sotsiaalinstituudi õppurid pakuvad Eesti suuremates kauplustes maitsta kultuurmustikat ja astelpajumoosi ning uurivad tarbijate arvamust uutest marjakultuuridest.

Küsitlust, mille käigus saab vastajal suu magusaks, viivad läbi majandus- ja sotsiaalinstituudi magistrandid ja doktorandid. Uuringu tellijaks on Põllumajandus-Kaubanduskoda. Projekti eesmärgiks on välja töötada  müügiedenduskampaania Eestis viimasel aastakümnel juurutatud uutele marjakultuuridele – kultuurmustikale ja astelpajule.

„Marju pakkudes tahame kutsuda tarbijat tegema mõistlikke ja tervislikke valikuid,” ütles Maaülikooli majandus- ja sotsiaalinstituudi direktor Rando Värnik. Noorte peibutamiseks jagavad küsitlejad puslesid, helkureid, kalendreid, voldikuid, mis varustatud sloganiga: „Võlumarjad – pika ja ilusa elu saladus”.

Maaülikooli tudengid ja teadlased tegid küsitlusega algust juba eelmisel aastal, uurides Tartu tarbijate arvamust. Tänavu laienes uuring Tallinna, Pärnusse, Narva, Jõhvi, Valka, Viljandisse. Küsitlejaid võib kauplustes kohata novembri lõpuni. Uuring lõpeb tulemuste analüüsiga.

 

Allikas: Eesti Maaülikooli 16.10.06 pressiteade

 


Sisselogimine
Kasutaja
Parool
 - Registreeru
Reklaam
Lingid
KODULEHE TEGEMINE V-DISAIN.EE

TAIMEKAITSE-VAHENDID
OHUSTAVATE VÕÕRLIIKIDE NIMEKIRI
TOALILLED
VIINAMARJAD
PUUVILJATAIMEDE KAHJUSTAJAD
EESTI KARTULISORDID
EESTI TAIMED
EESTI SORDIVARAMU
SOOVITUSSORTIMENT
TURUSTAMISE STANDARDID
      Kui Sa oma aiamuredele mujalt lahendust ei leidnud, küsi foorumist
© Aiandus.ee Kõik õigused kaitstud. Selle portaali ühtki osa ei tohi jäljendada ega kasutada muudes väljaannetes ilma Aiandusinfo Oü haldaja kirjaliku loata.