Alates tänasest, 15. veebruarist algab Rimi kauplustes heategevuskampaania, mille raames ostetud Rimi purgisuppidest annetatakse iga teise ostetud toote kohta üks supipurk Toidupangale.
Heategevuslik ettevõtmine toimub kõikides Rimi kauplustes üle Eesti 15.–21.veebruarini.
Toidupanga tegevjuhi Piet Boerefijni sõnul kinnitab õiguskantsleri avaldatud ülevaade Eesti laste vaesusest ilmselgelt pea kriitilist vajadust toiduabi järele. Ülevaatest selgus, et Eestis elab vaesusriskis enam kui 63 000 last, absoluutses vaesuses elab lisaks neile üle 45 000 lapse. „Neil lastel puudub kas osaliselt või täielikult täisväärtusliku igapäevatoidu võimalus, rääkimata paljust muust normaalseks eluks vajalikust,” lausus Boerefijn.
Toidupanga tegevjuhi sõnul on üha olulisem korraldada teadlikkust suurendavaid heategevuskampaaniaid, kus on kõikidel inimestel võimalus anda panus allpool vaesuspiiri elavate perede ja laste toetamiseks. “Väikseimgi abi on puudustkannatavate perede seisukohalt vägagi oodatud ning vajalik,” lisas Boerefijn.
Toidupank on asutatud 2010. aasta märtsis Eesti-Hollandi Heategevusfondi Päikeselill ja Swedbanki poolt. Toidupank võtab kaubandusest ja tootmisest vastu peagi realiseerimistähtaja ületavad tooted, komplekteerib vabatahtlike abiga toidukastid ja jagab need laiali enim puudust kannatavatele inimestele ja peredele, aidates nõnda kaasa raiskamise vähenemisele ühiskonnas ja jagades toiduabi sinna, kus on sellest puudus.
Allikas: Piet Boerefijn, Eesti Toidupank, 15.02.2012
|