Aiandus.ee
Avaleht | Teated | Ilm | Kontakt
Mart Helme: bränd, mida maailmas tutvustada, on meil juba olemas (2017-03-07 18:17:43)


Rahvuskonservatiivid pärisid 6. märtsil Riigikogus aru uue Eesti brändi ja tööriistakasti üle. Küsimustele vastas ettevõtlusminister Urve Palo.

Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni nimel sõna võtnud Mart Helme leidis, et bränd, mida maailmas tutvustada on meil juba olemas. „Nendeks on meie lipp, vapp, hümn, meie rahvuslind, rahvuskala, rahvuspuu. Kõik on olemas. Püüda neid kõiki suruda mingisugusesse rohelisse värvilaiku – ma ei nimeta seda enam koledama sõnaga – on täiesti lootusetu üritus!“

Helme arvates on kõik katsed neid sümboleid ümber brändida, kasvõi „Welcome to Estonia!“ näitel, suures osas äpardunud. „Laiemas plaanis on see ikka rukkilillepurune rahvusromantika, mida me müüme. Me ei müü rohelist värvilaiku, me ei müü lauset “Welcome to Estonia.”

Konservatiivsel Rahvaerakonnal oli ka etteheiteid Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusele tervikuna, sest EAS on läbikukkunud brändikampaaniatega ja raharaiskamise, veelgi enam aga ekspresidendi „ärmatamise“ skandaalidega, oma usaldusväärsust väga tõsiselt kahjustanud. EKRE fraktsioon tegi ministrile ettepaneku arutada, kuidas selle institutsiooni usaldusväärsust oleks võimalik taastada.

Allikas: Riigikogu 07.03.2017 uudised

Sisselogimine
Kasutaja
Parool
 - Registreeru
Reklaam
ansambel
Lingid

VÄETISEREGISTER
LINNUPELETUSPALL
TAIMEKAITSE-VAHENDID 2016
PUUVILJATAIMEDE KAHJUSTAJAD
VIINAMARJAD
TOALILLED
KOMPOST
OHUSTAVATE VÕÕRLIIKIDE NIMEKIRI
KÖÖGIVILJAD
TOMAT KASVUHOONES
EESTI KARTULISORDID
TAIMEHAIGUSED
EESTI TAIMED
EESTI SORDIVARAMU
TAIMEVAHETUS
SOOVITUSSORTIMENT
TURUSTAMISE STANDARDID
      Kui Sa oma aiamuredele mujalt lahendust ei leidnud, küsi foorumist
© Aiandus.ee Kõik õigused kaitstud. Selle portaali ühtki osa ei tohi jäljendada ega kasutada muudes väljaannetes ilma Aiandusinfo Oü haldaja kirjaliku loata.